• Chjamate u Supportu 0086-13331381283

Cena perfetta più Mobili per menu

A vostra sala di pranzu hè l'unicu locu induve tutta a vostra famiglia si riunisce ogni ghjornu. Durante una settimana frenetica, à pusà à cena pò esse l'unica chance chì avete da cuntrollà cù a vostra famiglia. U nostru scopu, cum'è una prima tenda di mobili di sala di pranzu, hè di fà stu spaziu bellu è cunfortu cum'è u tempu chì passate in questu.

Sia chì avete appena trasfirutu in una nova casa o vulete cambià u stilu di a vostra attuale, More Furniture for Less offre setti cumpleti di mobili di sala da pranzu è tavoli da pranzu in stili cuntempuranei, muderni, tradiziunali è rustici, cù dimensioni flessibili è posti per adattà. a vostra famiglia. Avemu u mobili di sala di pranzu perfettu per pranzi casuali, serate di ghjocu amichevuli è divertimentu eleganti.

Parechje cumpagnie seranu furnuti cù una certa quantità di mobili di tela in a sala di ricezione, chì ponu fà chì i clienti ricevuti si sentenu vicinu. I tissuti utilizati in questi mobili di tela sò soprattuttu tippi suave è cunfortu, chì sò faciuli di impurtà è faciuli di danni. Avete bisognu di prestu attenzione à i so prublemi di pulizia durante u mantenimentu. Per i prudutti fatti da tessili impurtati chì anu sottumessu u trattamentu antipolvera è anti-fouling, ponu esse puliti solu per sguassate cù una spugna umida. Per quelli prudutti chì sò particularmente faciuli di impurità è di rumpiri, hè megliu di mandà à una tenda di pulizia prufessiunale per a pulizia per prevene a deformazione è allargà a so vita di serviziu.

news
news

Tempu di Postu: 12-Nov-2021